Figure out what happend

Idag sov jag först typ 10 timmar. Sen somnade jag om och sov 7 timmar till. Jag är nog sjuk. Hade helt sjukt ont i huvudet och mådde jätte jätte illa, gick och skulle ta en alvedon med täcket om mig. Då blir man lite osmidig så jag hade sönder ett glas på min fot, först såg det rätt okej ut, så jag sa att Frida kunde åka till sitt jobb. Sen när jag skulle ta upp glaset började det spruta ut blod. Hela golvet blev kletigt och så fick jag in en liten glasbit under andra foten. Kunde inte känna mig mer misslyckad. Därför somnade jag om. Har inte ätit någonting på hela dagen och har druckit två klunkar vatten, de gånger jag har svalt tabletter. Usch. Vill ha ett jobb istället, har någon någonting till mig? Ett tips eller vad som helst? Hjälp!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0