You can count on me

Just ja. Jag har klippt mig, även om det inte ser så kort ut så klippte jag av mer än två decimeter och det är det smartaste jag har gjort på längre. Nu är mitt hår tjockt, lent och helt följsamt. Det här är den enda bilden jag har, detär från i helgen när jag och Frida var i Stockholm och hälsade på Jonna lite. Sen gick vi på Berns och skulle se I blame coco, fast det blev inte riktigt så. Vi såg henne istället på en stor skärm. Men vi hade jättekul endå. Drack öl och dansade och träffade Therese också.


Kommentarer
Postat av: Frida

helt galet att se en bild där du har KORTAST hår. dör lite. men det ser jättefint ut! så FRISKT, så att säga. haha. PUSS!

2010-10-04 @ 17:17:20
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0