Somewhere, there you might be mine

Jag bestämde att jag skulle klippa mig på riktigt när jag såg den här bilden nedanför. Men nu funderar jag på om jag inte ska färga mitt hår mörkare, eller rödare som bilden längst ner. Båda är så fina på hösten. Jag har dessutom laddat upp med två baskrar, för nu har jag äntligen en frisyr som passar. En vinröd och en creamvit luddig. Åh jag tycker faktiskt om hösten! Förutom att jag är inne på min andra dag som sjuk, och idag kom hostan också. Jaja imorgon ska jag vara frisk och gå på Antonias 20årskalas!!



Kommentarer
Postat av: Frida

åh. lilla vännen. kom hotan idag också? lillan. stackars. krya på dig!

2010-10-07 @ 21:13:43
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0