I can't wait for spring again

Igår var jag på stan med Jonna en stund, det var mysigt. Sen åkte hon hem till Stockholm igen och jag satt ute och drack kaffe med Sofia, Frida och Petra. Sen spelade vi Cluedo, jag vann såklart. Och vi kollade på Top Model, Lite sällskap och drack te. Kunde inte sova på natten, verkligen inte. Provade med allt och ungefär 6 imorse lyckades jag äntligen. Men det blev inte så mycket sömn endå. Ska sova astidigt ikväll.
Idag har jag fått besök av Frida och Sofia en sväng, sen satt jag med Linda och Frida i Kvarnparken någon timme och drack kaffe. Det var svinkallt men jätteroligt för jag träffar aldrig Linda numera, när vi gick i skolan träffades vi varje dag ju. Men sen gick jag hem igen och städade i källaren och bland mina tyger och planerade allt jag ska sy snart. Är jättetrött.

Kommentarer
Postat av: FAN

hej jag är ditt största fan & jag älskar att du uppdaterar så mycket & så fint med fina bilder & dagsbeskrviningar eller vad man nu kan kalla det & allt & åh. älskar.

2010-10-12 @ 20:26:24
Postat av: belle

sy. å. jag vill också kunna sy.

2010-10-13 @ 18:29:12
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0