En elektrisk chock genom skelettet

Är så fruktansvärt trött på att vara sjuk. Igår vaknade jag halv två, gick till tvn, såg någonting jag inte minns sen somnade jag. Vaknade halv sex och kollade på mer tv, åt pizza med pappa och vilade en stund innan jag orkade sminka mig och klä på mig för att gå upp till Antonia och fira hennes födelsedag. Det var verkligen jättetrevligt och lugnt, för vi satt och drack bål, pratade, spelade ett spel Antonia fick. Fast jag var jätte trött och hade så ont i huvudet att jag inte följde med ut, jag gick hem och satte på mig ett par sockor och somnade.
Vaknade halv ett idag, gick upp och grät i soffan för jag hade så ont och ingen medicin hjälpte. Så jag la mig på mammas säng och somnade igen. Vaknade klockan fyra, då kom pappa hem från sommarstugan och solen lyste. Jag sov lite till sen gick jag ner och såg att pappa hade köpt dumle, började nästan gråta igen. Så jag åt två dumle och började kolla på en film. Åt mat med pappa och kollade klart på filmen, nu har jag tagit mig upp igen. Är helt slut. Orkar inte. Ska titta på en till film och äta popcorn. Sen sova. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0