Im here im here

Är så jävla sugen på ägg. Helst kokt men egentligen bara ägg. Dricker te i köket och försöker planera när jag ska sy allting, får nya grejer hela tiden och det känns kul och lite läskigt. Men just nu tänker jag mest på kokt ägg. Vill ha ägg.
Imorgon kommer världens coolaste tjejer till Etage och spelar house. Det är heligt. Iallafall för oss som alltid får stå och dansa till alla andras skitmusik där i vanliga fall. Åh jag är så peppad, jag ska vara helt blöt av svett imorn. Fast först ska jag vara skitsnygg. Ska nog till och med duscha! Trott eller ej. Sen kanske jag ska sminka mig, ha på mig någonting snyggt fast skönt ändå. Och kanske göra någonting med håret, men det tror jag verkligen inte kommer hända. Jag orkar inte bry mig.
Jaja, nu är det dags för jättemycket ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0