If i had a heart

Drömde en jättekonstig dröm. Hade köpt biljetter till Thailand och det var med ThaiAir vilket är typ det dyraste flygbolaget. Så jag trodde att mamma hade köpt dem till mig för jag mindes inte när jag hade köpt dem. Sen började jag packa min väska och la i typ någon klänning bara sen gick jag och gjorde någonting annat.
Sen skulle vi plötsligt åka till flygplatsen, men vi skulle sova i någon lägenhet en natt innan vi åkte. När vi kom till den lägenheten kom jag på att jag inte hade packat någonting annat än några klänningar och några andra kläder. Ingen bikini, ingen handduk eller necessär eller någonting. Så jag ringde mamma och bad henne komma med massa saker. Fast då skulle vi plötsligt sova och det var någon kille där som var skitsur på mig hela tiden. Så jag lät han sova i den bästa sängen. På morgonen när vi vaknade frågade jag när vi skulle åka till flygplatsen och då skrattade alla bara och ba "men vi ska ju åka om typ två månader stina?" och jag insåg att det var sant och tyckte det var skitpinsamt.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha åh, puss ¨åhhhhh

2010-11-25 @ 16:11:36
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0