I am taking it back

Det värsta jag vet är att vakna typ klockan ett, ha skitont i huvudet för att man har sovit för länge och är fortfarande astrött. Så jag tog en ipren, gjorde äggröra och stekte bacon, gjorde kaffe och hällde upp juice i ett glas och nu sitter jag här pigg och glad! Nu ska jag multitaska lite genom att titta på film och samtidigt sminka mig, fixa håret och rita lite.
Skulle egentligen gå ner på stan i den iskalla kylan men så har jag ju min kära bror hemma i helgen och eftersom att han också ska ut idag så gav jag han lite pengar och lät han handla på systemet åt mig och vips så behövde jag inte gå ut i det kalla längre. Älskar den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0