This is what makes you feel

Skrev det här igår men råkade glömma att publicera:
Helvete, minns inte ens när jag skrev sist. Men jag har knappt tid att andas nu, allting måste bli klart till utställningen. Är stressad på ett bra sätt, imorn ska jag ta dit allting och börja spika och borra och bestämma. Det kommer nog bli bra! Idag har jag gjort en fågelbur!!!!! Igår var jag och Frida hos hennes mamma och hon fotade mig och mina kläder, det blev fint. Eftersom att hon inte bor kvar där är jag aldrig där längre så det var roligt att bara hänga, spela kort, dricka kaffe och skratta massor. Igår var jag också och letade ramar och råkade komma hem med ett par skor. I måndags sydde jag som en galning, var lite i Gävle och kollade på lokalen, köpte tyg till något nytt projekt att sysselsätta mig med efter utställningen, osv. osv. Har gjort tusen saker i än så länge och kommer behöva göra tusen grejer till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0