För en minut sedan var du min

Söndag, inte en jätte dålig dag. Jämfört hur dåliga andra dagar är. Började dagen med att prata en timme i telefon med Linda om personer som suger. Det är rätt många nuförtiden. Sen såg jag klart new moon som jag började se på igårnatt. Bella är så jävla weird i den, hon andas hela tiden jätte högt och ser jätte förvirrad ut konstant och kvider som att hon har ont. Jätte konstig!
Sen åt jag några goda mackor och lyssnade på Oskar Linnros nya. Fin. Sen blev det såklart kaffe, mamma och pappa var inte hemma så jag fick lov att svara i telefonen hela förmiddagen och det resulterade i tre jättelånga (jättelångt = mer än 2 minuter) samtal med mamma och pappas bekanta och släktingar.
Kaffe igen, plötsligt plingade Frida på och jag blev superglad, så glad att jag gjorde mer kaffe och satte på Oskar Linnros låt igen och igen och igen. Vi prata, tittade på bloggar och letade upp folks adresser som vi ska skicka brev till. Superkul!
Nu är jag alldeles ensam igen, så ensam att jag sjöng All by myself för mamma nyss. Hon gick ut ur köket. Pappa åker till Albanien inatt och stannar där i två veckor. Erik åker hem till Stockholm imorn. Så jag och mamma ska BARA äta god mat medans husmanskost-pappa och fet-pizza-erik inte är hemma. Och så ska vi sy en klänning till henne. Den blir skitfin.
Nu måste jag måla/rita/fixa för ALLT ska som sagt in imorgon som vi har gjort på bilden sedan vi började. Jag har gjort typ en femtedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0