It's not all that bad

Utställningen. Några cesurerade bilder på mig, min hemmagjorda fågelbur, jag, hanna och matilda, en del av min ena vägg och ja. Det gick bra föresten, det var roligt och fint och goda snittar. En grej sög dock väldigt mycket, typ en timme innan insläpp kommer min lärare upp till mig och säger att det har hänt en olycka. Hon har mina två skålar i sina händer, i tusen bitar. Hon har råkat haft ner dem från min hylla och jag blir halvt förkrossad för jag hinner inte ändra om någonting, min fina marimekko skål och en rosa som jag hittat på någon konstig affär i Stockholm. Men jag kom över det lite och hade roligt iallafall, idag kom min lärare och gav mig en ny marimekkoskål med godis i, och hon skulle leta efter någon som liknade min andra skål. Men det kommer nog inte gå. Äh.
Idag har jag varit så sjukt trött och tom och nere. Har sovit mycket, och skrivit, och ritat, och druckit kaffe och sovit mera. Pratat med fina Agnes i telefon och ska träffa henne imorn. Hittade en rabattkupong i ELLE där man fick shampoo, balsam och inpackning helt gratis så jag sprang in på HM och var hur glad som helst. Älskar gratis saker.
Igår var jag också trött, men försökte endå vara ute i solen lite för att ta vara på dagen. Sen gick jag och tittade på Lindas dansuppvisning och hon var jätte duktig. 
Sen trodde jag att jag skulle få ta det lugnt nu de sista veckorna, icke. Ska in med fem miljarder uppgifter till bildkursen, sy en korsett och en kjol och få klart allting annat innan vi slutar. Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Frida

MEN!!!! det ser så himla fint ut juuu! önskar så bad att jag hade kunnat vara där!

2010-05-11 @ 11:07:52
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0