Always remember me

Alltså det är helt galet men det är soligt ute. Det har snöat konstant hela helgen och sen idag poff så var det superfint! Skitkallt och lite blåsigt men iallafall! Vaknade dock till världens jobbigaste grej, ett automatiskt meddelande från SJ där dem sa att mitt tåg till Göteborg är inställt halva vägen! Men mamma gick till tågstationen och lyckades fixa så jag får åka med ett annat tåg så jag kommer bara någon timme senare till Göteborg.
Sen gick jag ner på stan med Frida och mötte Antonia som bjöd oss på lunch. Världens gulligaste grej! Jag åt grillad tortilla med sallad och sen vare massa gott runt om, melon, ananas och sånt. Sen gick vi på biblioteket och hittade ingen av böcker jag skulle ha. Lånade dock två andra böcker, en som jag har läst och sen en som man måste ha läst.
Nu är jag hemma, gör kaffe och lyssnar på ny musik. Har bytt fem miljader låtar med Linda så jag har massor av nytt på datorn nu och det är ganska fantastiskt. Dock har jag bara allt på spotify så jag kan inte lägga in något nytt på ipoden. Får alltså lyssna på gammalt hela vägen till Göteborg men sånt kan ju vara fint. Hoppas också att nya Elle hinner komma hem till mig också. Usch nu orkar inte jag skriva mer. Får blir en sån dag jag lägger in bilder istället. Eller musik. Eller någonting för personligt lite senare om jag har druckit tillräckligt med kaffe, brukar ju göra så.


Kommentarer
Postat av: Frida

alltså. jag blir så glad av att det överallt står om att du ska åka till göteborg. det kommer bli så fint. & igår när jag kom hem efter tusen års förseningar låg det ett brev i min brevlåda. glad.

2010-03-02 @ 17:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0