Does it happens quite often, that you fall in love?

Saker jag har tänkt på sedan 09.03
-Tjejer som har fotoalbum på facebook som heter 'Jag', kommetarer känns överflödiga.
-Pudelrockare som är 50+ och uppträder på tv4s nyhetsmorgon, jag skäms, mamma skäms, hans tunna tunna blonda korkstruvar skäms.
-Hur roligt det är att Abba-Benny, när han står på scenen och ska ta emot hall of fame-utmärkelsen, tar upp en snusdosa och stoppar in en fet prilla under läppen medans AnniFrid snackar lite.
-Hur ofta jag tänker "TÖNT!!!!!!!"
-Min dröm som jag hade inatt, Jag var på studiebesök i Australien för att titta när några tanter kokade knäck eller något sånt, Linda ville att vi skulle åka till Italien, Antonia smsade att hon hade klippt av sig håret, Frida var värsta fittan och fimpade sin cigarett i min tekopp och sa inte ens förlåt, Petra hade kommit hem och vi gick på promenad runt i Östanfors, Sofia bodde utomlands och vi kom och hälsade på men vi gick bara på ett bageri och sen åkte vi hem. Vaknade helt förvirrad och lite sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0