A good day for telling lies

Fredag: Fika med Olle på eftermiddagen och på kvällen åt jag middag med mamma, pappa, farbror och Maria hans fru. Kollade på Luftslottet som sprängdes med Sofia och Frida. Te, kortspel, skratt och sånt också såklart. Kom hem rätt tidigt och alla var fulla hemma, skrattade lite och gick och la mig istället somnade som en stock.
Lördag: Vaknade till fint väder och gick runt i morgonrock länge innan jag orkade göra mig klar och gå och äta på Dribblers. Gick hem och direkt till Frida där det var melodifestival och vänner. Drack vin blandat med tranbärsdricka för att bli av med min urinvägsinfektion och skrek åt konstiga val av vinnare. Sen drack vi mer, lyssnade på musik och alla gick på krogen utom jag, Frida, Sofia och Josefin. Och det vara bara jag och Frida som drack. Efter att jag hade satt en tequila i halsen skjutsade Sofia oss till Rusta, eller ja vi hämtade Linda vid etage först. Sen gick vi till Husgården och drack billig öl, dansade och sånt där. Det var mysigt. Kom hem allt för sent med gratis taxi för han hade inte bättre för sig sa han.
Söndag: Vaknade tre (!!!!!!) och svor för att dagen var borta utan att jag hade gjort någonting. Men drack lite kaffe och åt lite och sen var det bra igen, gjorde bara trevliga saker resten av kväll så det slutade som en bra söndag iallafall.

Idag har jag varit i skolan och sen träffat Jonna, Anna och co. Det var roliiiiiigt. Svängde förbi Linda på waynes en stund, köpte present till mamma med pappa och åt lite nybakta bullar. Nu ska jag äta lite mer bullar och skriva en resultatrapport till företageekonomin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0