This is for you

Jag är hemma. Har med mig 6 nya böcker hem. Två par skor. Knappar. Tyg. Gratistidningar. Och lite till. Har klämt i mig en risifrutti jättesnabbt så nu mår jag lite illa. Och är lite nere av någon anledning. Blir ofta så när man har varit borta ett tag och kommer hem. Men jag lovar, jag har haft så otroligt fina dagar nu när jag har varit borta. Så det är inte synd om mig alls. Jag ska berätta mer ingående imorgon men nu är det läggdags som min mamma nyss sa, och för första gången på länge håller jag med. Har även tänkt att lägga in lite bilder från Göteborg och Stockholm, sånt som jag sällan gör men tänkte att det nu var ett ypperligt tillfälle eftersom att jag hade med mig systemkameran. Äh nu sover jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0