Need to get a better version

Drömde igårnatt att jag var tillsammans med Heath Ledger och att han var svartsjuk på mig för att jag hängde med Johnny Depp. Det var en fin dröm. Han hade till och med samma australiensiska dialekt som han hade på riktigt, Heath alltså. Annars var det en bra dag igår, åkte och badade/solade med Sofia och Petra vid Bojsen beach. Cyklade sen hem med Petra till henne och käkade, åkte till stan och åt glass med Antonia. Sen hängde jag och Petra med Olle och Emil ett tag på myshörnan utanför Waynes. Vi cykla hem till mig och åt mat, ost, kex och drack vin. Tills vi bestämde att det var en perfekt dag för att gå på bio, så vi ragga med oss Sofia och så gick vi på nya Beckfilmen. INTE Eclipse. Den var brrrrrrrra, och ganska läskig. Sen hämta vi upp Frida och gick på en promenad, en lång. Det tog sin lilla tid, klockan ett var vi tillbaka i stan och då ställde vi oss och strechade i en park. Sen gick jag hem och sov.

Ufhskjdg det är så varmt att man inte orkar tänka. Idag åt jag lunch på Kopparhatten med fyra tjejer jag tycker om, sen gick jag och Sofia hem till mig, åt glass med varma hallon och såg på Avatar. Bästa saken att göra när man har bestämt sig för att bojkotta solen för en dag. Imorn kommer jag tillbaka. Ska gå ut och ta en öl nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0