Let it go good girl

Igår jobbade jag 8 timmar. Fast med Emelie och Bella så det var femtusen gånger roligare. Och ganska oseriöst. Men vid två i natt ville jag bara åka hemmmmm. Men vi fick jobba över typ en halvtimme. Nu har jag knappt sovit 6 timmar och är död som en fisk. Börjar jobba ett och slutar sju, sen är jag fri. Vet dock inte hur pigg jag kommer vara.
Igår så hände en rolig grej också. Jag stod och visiterade när en kille med mörkbrunt lockigt hår kom fram, han var lite längre än jag och hade mörka ögon och log och frågade om han fick visitera mig istället. Han var nog den sötaste jag har sett. Sen när han hade gått förbi stod Emelie med öppen mun och uppspärrade ögon och så undra hon vad tusan jag höll på med, det där var ju min soulmate! Och ja sa jaaaaaaa kände du också det? Sen bestämde vi att vårt mål för helgen blir att hitta han igen. Fint.
Idag har jag tänkt se the kooks, vitalic, robyn, the cribs, delphic, kent och surkin. Men kommer säkert hinna se typ tre. Jaja jag är stressad som fan, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Räven

å. så himla fin bild. & men. å. dör. på rillen. se till att hitta honom idag.

2010-07-01 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0