This is an exibit

Jag tror det är fjärde dagen jag är sjuk. Jag är inte van med att vara sjuk så länge, jag brukar vara sjuk en eller två dagar. Har så tråkigt och mamma vill bara att jag ska städa och städa och städa. Första dagen jag var sjuk var hon jätte mammig och gjorde te, kramade mig, la filtar på mig, klappade mig på huvudet och tyckte synd om mig. Nu har hon blivit elak och tvingar mig att rensa bland mina gamla dammiga saker. Jag nyser av allt damm och orkar inte. Idag har hon mutat mig med nya Elle och en foccacia så jag städar. Har inte haft bh på mig i fyra dagar och det känns också lite konstigt, något annat som är konstigt är att jag har börjat styla mina mys/pyjamaskläder bara för att jag inte har haft riktiga kläder på mig på länge. Imorgon ska vi fira Tanya och jag är sjuk, jag måste vara frisk imorgon annars dör jag. Uhhhhhuhuh nu ska jag dricka te och rensa gamla lådor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0