Talking about taking lives

Alltså nya året har rockat egentligen händelsemässigt om man jämför med förra året. Har haft en supermysig ta-det-lugnt-dag med frida och igår skulle vi ju ha klassfest. Det blev inte riktigt klassfest men kul var det. Det var jag, Jonna, Sara, Frida, Philip, Jonatan, Niklas, Ted och en av Fredrikarna! Vi kollade på gamla bilder och skrattade, drack och terroriserade Fridas julgran. Sen bar det av till krogen för vissa, vi tjejer satt kvar och Frida tömde sitt hjärta. Jag tömde mitt hjärta på någon som inte svarade. Hahaha, skrattar bara åt det för jag orkar inte ta något seriöst. Den här dagen har också varit bra, sov länge och drack sen lite kaffe med mamma, sen åkte jag ner på stan och mötte Linda och Frida och så satt vi på waynes länge tills Linda blev hungrig så då gick vi till Pitchers där hon åt och vi drack öl och så kom Bella också. Alla berättade om sina nyår och jag var så trött så jag skrattade åt allt hela tiden. Sen promenerade jag hem och har ni sett åter till cold mountain för typ sjunde gången. Nu har jag extrem ångest för att jag vill se en film och kan inte bestämma mig för vilket. Sånt här händer verkligen varje dag. Jag inte bestämma vad jag ska äta, vad jag ska ha på mig, när jag ska göra vad etc. Jätte jobbigt. Det verkar som att jag kommer kolla på csi för att jag inte kommer på någonting att göra. Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

ikväll. ja.

2010-01-04 @ 11:39:36
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0