Stories i never told you

Jag vill så himla mycket hela tiden, så mycket att min mage tillslut fylls av panik och ångest. För allting som jag inte kommer hinna med, allting som jag glömmer bort och allting jag inte orkar. Alla filmer jag ska se, alla klänningar jag ska sy, alla platser jag ska fota, alla städer jag vill resa till, alla böcker jag vill läsa, allt jag ska rita, allting jag ska säga. I min dator finns hundratusentals idéer i dokument och bilder. Min datorn har blivit helt full och mitt huvud är lika fullt. Jag river ut sidor ur tidningar, skriver ner små ord på min mobil, planerar i min kalender och sorterar tygstycken som någon dag ska bli någonting fint. Jag hinner inte ens leva, hinner inte vara nöjd över någonting jag har gjort. Jag lyckas aldrig prestera så bra som jag önskar att jag kunde.

Kommentarer
Postat av: frida

pusspusspuss, du vet egentligen att du alltid är bäst. annars är du i desperat behov av lite räv-to-knäck-snack.

2010-01-12 @ 19:00:46
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0