Molnillusioner

Ibland blir jag lite stolt över mig själv. Att jag är så självständig. De senaste dagarna har jag hört folk prata om att inte kunna hitta på saker med sig själv, inte kunna gå på stan själv, inte kunna åka tåg eller flyg ensam och inte kunna åka till en stor stad själv bara för att man inte skulle hitta. Och då blir jag lite glad för att jag verkligen inte har några sådana problem. Att få panik över tågbyten eller att folk ska tycka man är dum i huvudet bara för att man går in på hm ensam förstår jag inte. Och sen det här med att inte hitta, det finns faktiskt människor att fråga och kartor att titta på. Och det bästa måste ju vara att åka tåg själv då man kan läsa, rita, äta och lyssna på musik i fred. Så skönt. 

Kommentarer
Postat av: räviz

JAG HAR HELLER ALDRIG FATTAT DET DÄR!

2010-01-12 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0