Inte jätte stark

Det är någonting fel på blogg.se, allting ser jätte konstigt ut och man ser inte vad man trycker på. Vet inte om det är min dator det är fel på. Iallafall tänkte jag uppdatera er om mig dag, jag åt lite lunch och såg klart guldbaggegalan på datorn och hallå, joel kinnaman är så himla fin. (Men det är min nya sovshortsdress också och mina nya vårskor. Shortsdressen är lavendelfärgad i mjukt lagom sladdrigt tyg och har spets lite här och där. Mina nya vårskor är vita i tyg med små blommor på. Dem ska bli sönderdansade i sommar och kanske får dem åka på festival. Jag är iallafall taggad på det.)
Tillbaka till min dag. Jag har sovit några timmar, läst ut min bok, ätit ostkrokar och stickat. Nu äter jag glass och ser på robinson. Puss hörni, imorgon är det helg.

Kommentarer
Postat av: rävis

hallå, nu är det väl färdigfixat på blogg.se, & jag tycker det är fint. en annan fin sak är väl mitt senaste ritbloggstrams. det borde du kolla in. & så borde du logga in på msn.

2010-01-28 @ 22:07:33
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0