Paper moon

Skriver upp alla tygaffärer i Göteborg och Stockholm och så ska jag imorgon ringa alla och höra om dem har rosa ulltyg. Annars kanske jag vet en plan B. Fattar inte varför inga tygaffärer har det tyg jag vill ha, vem vill inte gå omkring i puderrosa jacka? Jaja hoppas det går bra. Och så ska jag leta upp en secondhandaffär i Stockholm som var hur bra som helst. Har inte berättat om mitt liv än va? Det är fullproppat och helt jävla fantastiskt!
Fredag: Åka till Örebro
Lördag: Åka hem och gå på Bellas 20årsfest
Söndag: Träffa bror innan han åker hem
Måndag: Plugga och sy och äta lunch med mamma
Tisdag: Plugga och sy och börja packa
Onsdag: Packa och gå på kent med Sofia i Gävle
Torsdag: Åka till Göteborg och möta upp självaste Räven
Fredag: Följa med Fridisen till skolan, fika, gå på museum osv.
Lördag: Hänga med Frida och göra fina saker som man gör i Göteborg t.ex. gå i secondhandaffärer, spela tv-spel, se zoolander, bop it, lyssna på musik och ja.
Söndag: Samma som lördagen + åka till Stockholm på kvällen
Måndag: Beckmans, utställningar osv. i Stockholm med klassen
Tisdag: Andra utställningar i Stockholm + köpa typ + åka hem

Kommer ha magsår på onsdagen. På ett bra sätt. Nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: frida

hihihihihihi fniss bra att du har planerat ba å älskar ses om en liten vecka

2010-02-25 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0