I am running out of corny things to say

Ont i foten och lite i halsen. Måste få gnälla lite ibland också, annars skulle ni tycka att jag var asdryg. Annat jobbigt: mitt hår är tråkigt, det börjar bli för mycket os i mitt hem, det är sjukt jävla cp kallt ute och min bror har inte varit hemma på jätte länge, känns lite tomt. Men jag får träffa han om typ två veckor, det blir bra. Alla mina kusiner är utomlands och typ många av mina vänner ska utomlands eller är redan utomlands. Känner mig jätte töntig och därför har jag planerat in en London/Brighton-resa med mamma och moster, fruktantvsärt jävla smart att inviga våren i hydepark, på camden market och inne på primark. Sen funderar jag på Berlin, Paris och Barcelona. Och sen Thailand i höst/vinter. Hahaha dream on Stinisen22.
Har gått loss på gamla tidningar och klippt och klistrat så mina fingrar inte är vad dem var för några timmar sedan, har för mycket inspiration snart. Även om det är rätt omöjligt, vill sy typ 50 plagg och kommer typ hinna sy 10. Kommer bli så fett besviken hur det än blir, även om alla 10 plagg bli kickass. Jajaja vi får se, jag ska sluta nu. Har ju minst en kopp kaffe till att dricka innan kvällen är slut. Mamma sover så jag ska försöka lirka fjärrkontrollen ur hennes hand och byta till When a man loves a woman så jag får gråta lite. Puss alla fans!


Kommentarer
Postat av: räven

vi borde åka till barcelona tillsammans. jag är så sjukt sugen på barcelona! & berlin. men berlin får besök av mig om lite drygt två månader. å. älskar.

2010-02-23 @ 07:43:01
Postat av: räven igen

mehhhhhhhh. ja. åker till berlin en vecka med skolan i maj :))))))))))))) de betalar resan & typ. lite mer. jättefint.

2010-02-23 @ 13:48:03
Postat av: räven igen igen

ska köpa nåt fint åt dig. om det finns nåt. vilket det borde. berlin är en stor stad.

2010-02-23 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0