Som håller oss två kvar

Är vid liv! Är full av tre koppar kaffe och massor var trötthet. Sover för lite och dricker för mycket kaffe. Före skolan, i skolan, på tåget, på stan, hemma och överallt annars man kan få tag på kaffe. Min kropp och min plånbok pallar inte riktigt med. Men det är fint. Kaffe är så himla bra med någon/några man tycker om. Bättre än vin, te eller cola. Men nu är jag trött igen och sitter och dricker kaffe igen. Har ätit thaigryta och är mätt också, har haft en dålig dag i skolan pga. brist av tyg, pms och för lite mat. Men det är bättre nu, träffade Sofia på stan och sen åkte vi en sväng där vi först mötte Elina, Therese och Ambe och sen åkte vi förbi Sandra och såg hennes nya tatuering. Nu har jag varit hemma och andats lite, sett på christine och försökt lyssna in mig på kents nya skiva. Det går sådär. Snart ska jag städa upp på rummet och sen typ sova. Måste försöka iallafall. Orkar inte sammanfatta alla dagar hela tiden för att det känns så tråkigt. Kan ta upp det roliga iallafall: I måndags drack jag kaffe med Linda och Amandra och när jag kom hem från skolan hade jag fått ett fint brev från Petra så jag satt och grät och skrattade i en timme. På kvällen fick jag lov att gå till Frida för att se om hon levde, hon sabbade sin mobil i lördagsnatt då hon var snorpackad och efter det går det inte att få tag på henne. Hon levde. På tisdagen hade jag företagsekonomi och fick tillbaka mitt prov som jag hade fått ig på. Hatade mig själv resten av dagen och skrev idiot sjuttiotre gånger i mitt anteckningsblock. Åkte till stan och mötte gulleJonna, vi gick i secondhandaffärerna och fick gratis semlor på stan. Sen fikade vi och Linda kom också. På kvällen sydde jag som en galning, sydde upp en kjol, sydde in ett par byxor, fixade om en kjol och freestylade till en jätte mysig tröja. Det var det. 
Kolla här hade jag nästan lite ljusröttaktigt hår, borde allvarligt fundera på en makeover i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0