In the passengerseat.

Blir så jävla irriterad över alla reklambanners, facebookstatusar och blogginlägg om att man ska ha en fin alla hjärtans dag med sin pojkvän/flickvän. Va fan? Vi andra då, är det liksom meningen att vi ska vara ledsna för att vi inte är i ett förhållande, är det någon slags misslyckade? Jag har extremt bra vänner och en fin familj jag spenderade alla hjärtans dag med men fan heller, jag ska inte få fira alla hjärtans dag för jag är inte tillsammans med någon = ensam, olycklig och ful. Nej tack nu ska jag klämma i mig tusen kilo gelehjärtan och fortsätta glad och självständig. Vi firar med ett fruktansvärt bra citat:
"LOVE IS A BLIND WHORE WITH MENTAL DISEASE AND NO SENSE OF HUMOUR".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0