Hej och tack för kaffet

Tror inte jag har skrivit om en grej som hände förra veckan, men har berättat för i stort sett alla jag känner. Jag satt ensam på tåget och var jätte trött, hade med mig spagetti och köttbullar i matlådan och hade därför med mig en liten burk med ketchup. Precis innan tåget ska stanna i Sandviken ska jag stoppa ner min plånbok i min väska och känner att det är kletigt i hela väskan. Tar upp handen och inser att den är helt täckt av ketchup, det är även alla saker i min väska. Burken med ketchup har gått sönder. Eftersom att tåget har stannat redan hinner jag inte torka av mig på någonting. Jag har bråttom till skolan så jag hinner heller inte gå till en toalett så jag får helt enkelt gå hela vägen till skolan med ketchup på hela handen. Ensam. I minusgrader. Med hundra stirrande människor. Iallafall var det lite roligt och någonting som är ännu roligare är att min fina vän från göteborg, Frida, har illustrerat ungefär hur det såg ut. Ni ser den fantastiska bilden här under, och några andra fina bilder från hennes ritblogg. Hon är så jävla duktig.





Puss!

Kommentarer
Postat av: fffffrida

hahaha åååååå vad fint! vilka fina bilder! guuuu vilken duktig tjej!

2010-02-01 @ 18:22:24
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0