Someday you will be older then you are now

Igår gick jag ut för sista gången 2010. Det har varit ett förjävla bra år alltså. Det är när ett nytt år kommer som man börjar reflektera över vad som faktiskt har hänt under året. Och det mesta är fantastiskt.
Men tillbaka till gårdagen. Jag drack vin hos Hanna, fixade mig ovanligt jättemycket och så gick vi till etage, det var asmycket folk. Men inte jättekul folk. Vi dansa lite, drack lite cider och gjorde det man gör på etage typ. Men det var fint och kul och sånt. Sen gick vi en sväng på Pitchers, men vi kände oss rätt dissade av hela världen. Så vi gick hem och var hungriga. Så halv tre började jag laga världens måltid. Det blev potatisgratäng, vegetariska filéer och en sallad till det. Asgott. Så satt vi och kollade på OS-klassiker samtidigt av någon konstig anledning. Sen somnade jag så himla skönt i sängen och Hanna råkade somna på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0