If you never come back

1. Hur gammal är du om fem år? Jahapp då är jag 25
2. Vem var den sista du träffade? Sitter i soffan med mamma, innan dess vare Hanna.
3. Hur lång är du? 176cm tror jag. Eller 175cm kanske, det står det i mitt pass iallafall.
4. Vilken var den senaste film du sett? Scott Pilgrim vs. the World, den var så knäppt bra. Se den!
5. Vem ringde du senast? Fia.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till Frida och det stod "Va? Windigo?" för att hon hade skickat ett sms tidigare där det endast stod "Windigo".
7. Vad är dagens planer? Ska inte göra så mycket. Äta middag med familjen och kanske bada. Det var så länge sen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, skickar sms jämt och ständigt men ett riktigt telefonsamtal kan vara fint också. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Ser henne just nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrågröna
12. När vaknade du idag? Runt halv elva.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nä inte vad jag kan minnas.
14. Vilken är din favoritplats? Tycker om att vara på mitt rum men annars trivs jag att vara hemma hos människor jag verkligen tycker om. För det känns precis som den människan och det är tryggt och så.
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser där det är jättemycket folk som trängs, typ som på mellandagsrean.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag bor i en storstad någonstans i världen i en lägenhet. Med kanske vänner eller någon jag är kär i. Men kanske Stockholm, London, Berlin eller Barcelona. Eller Paris.
17. Vad skrämde dig som barn? Att bli lämnad.
18. Vem fick dig att skratta senast? En jättejättegullig bild på en hund, ska lägga upp den sen. Den är så gullig så man åååååhhhhhh-skrattar lite.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja jag är väl det tyvärr.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover typ alltid i t-shirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett bara.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor tror jag, eller det är väl olika.
26. Är du social? Nä inte direkt. Kan vara ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Cheesecakeglassen som finns i Spanien!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta, köpa jättefina möbler och kläder och leva lite.
29. Tycker du om kinamat? Nä egentligen inte.
30. Tycker du om kaffe? Älskar.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och juice. Ibland oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover liksom i framåtstupa sidoläge med ansiktet åt höger. Alltid när jag sover hemma, annars kan det vara åt vänster ibland också.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Vem gillar inte att mysa?
35. Är du en beroendemänniska? Ja lite kanske. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Det gick en tjej i min glass som också hette Stina och fyllde år på samma dag som jag. Nu säger vi väl mest bara hej till varandra. Men ja.
37. Vill du ha barn? Kanske, fast jag vet inte. Vi får se.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och kanske tre meningar på spanska haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat.
42. Äger du dyra smycken? Nä inget speciellt dyrt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej inget riktigt.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cola.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag tycker de flesta av mina nära vänner är roligast, det är därför jag har haft dem så länge haha.
46. Välj ett ärr på din kropp? Vadå välj ett? Det enda jag kan komma på är det jag har på mitt högra långfinger, från när jag blev biten av en apa.
47. Vad har du för ringsignal? the xx - intro
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en del använder jag fortfarande.
49. Flirtar du mycket? Nej det skulle jag inte vilja säga.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt vardagsrum.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag har ju inget körkort. 
53. Vilken var den senaste bok du läste? När du blundar tittar jag - Gunnar Ardelius
54. Läser du dagstidningen? Någon gång ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE, fast det kanske inte är ett veckotidning.
56. Dansar du i bilen? Nä oftast inte, ibland kanske man sittdansar lite till en fet låt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 i hannas bil tidigare.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingredienser till hallonpannacotta.
59. När var du i kyrkan senast? Misans begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0