Dag 01

Ja, jag tänkte att jag också kunde börja med den här listan som alla kör med just nu. Även om jag börjar lite senare än alla andra, men jag har haft lite idétorka på sista tiden.
Om mig.
Jag heter Stina Lovisa Karlsson. Jag föddes den 25 september 1990. Någon gång runt fem på morgonen på Falu BB. Jag skulle egentligen ha hetat Ellen, för mamma gillade det. Men pappa tyckte mer om Stina så det fick bli så.
Lovisa fick nog bara vara med för att det passade på mig.
Annars är jag väl en ganska awesome brud. Har ungefär världens bästa vänner, tycker om att handla second hand kläder, att äta bacon fem dagar i veckan för det är så jävla gott, dricker gärna rödvin och cola, mycket kaffe blir det också. Och te. Jag tycker inte speciellt mycket om godis, är mer än chips-och-popcorn-tjej. Som ni märker är mat och dryck viktigt i mitt liv, att äta ligger på top fem bästa sakerna man kan göra.
Andra saker jag tycker är om är att fika, sy kläder, rita, lyssna på asbra musik, läsa böcker, skriva, vara full och dansa, mysa, spela spel, film och sånt som man allmänt tycker om.
Jag tycker inte om banan, för mycket ansvar, när man är tvungen att göra saker, att känna sig ensam, slemmig eller för fettig mat, kallt klimat och att misslyckas med saker.
Min favoritfilm är Harry Potter och den flammande bägaren. Mitt favoritprogram är allting med Filip och Fredrik. Min favoritoutfit är strumpbyxor, shorts och tshirt. Min favoritdrink är White Russian. Mitt favoritbär är hallon. Min favoritläsk är Cola.
Och sen behöver ni inte veta mer tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0