When the feelings is getting stronger

Idag ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen, hämta ut mitt pass, gå på stan och göra klart en fin grej. Och ikväll ska jag nog träffa linda. Igår gick det skitbra, jag och Tyson kom överens hela dagen, utom en gång när jag ville sova och han ville leka med en sko. Men sånt händer. På kvällen kom Petra dit och sen när Emelie slutade gjorde vi val-test och drack rött. Åkte till Sege som bor i Fridas gamla lägenhet, vi drack lite till vin och hade roliga diskussioner och lyssnade på musik. Sen gick jag och Petra hem till mitt surströmmingsluktande hem och somnade. Och jag känner väldigt mycket för att förändra mig. Även om en lugg är jävligt jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0