If we agree

10 FAVORITER
Färg: Cremevit, mörkmörkblå och röd.
Mat: Bacon antar jag, det är jag nästan alltid sugen på.
Band: Egentligen kan jag inte svara på det, men kanske Tegan & Sara.
Film: Harry Potter och den flammande bägaren.
Bok: Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld.
Sport: Eftersom att jag är spinkig, klen och har spagettiarmar så är jag inte bra på någon sport = jag har ingen favorit. Fast jag säger väl bowling då.
Årstid: Det finns verkligen inget finare än en vårdag när det är utan-kofta-varmt för första gången och man vet att hela hela sommaren är framför en.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Mjukglass.
Tid på dygnet: Runt tio, elva på förmiddagen.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött men glad.
Smak: Te med mjölk och honung.

Kläder: En mörkblå sammetsklänning med svart kjol med spets ovanpå, sen har jag världens trasigaste strumpbyxor på mig. Och mammas ljusbruna kofta.
Bakgrund: På datorn? Undervattensbild på några som kysser varandra, den är fin.
Nagellack: Jag har pyttelite kvar på några fingrar, det är korall skulle jag vilja säga. Jag glömde det hos Jonna så nu fick hon det.
Tid: Tjugo i tolv.
Omgivning: Mitt kök.
Irritationsobjekt: Min brist på pengar.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nä.
Brutit mot lagen: Ja på något vis.
Blivit arresterad: Nej, eller jag vet inte riktigt.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja, jag var med på nyheterna två gånger när jag var mindre.
Kysst någon du inte känner: Jo.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Frida, Petra & Jonna.
Du tycker om: Dem ovanför (och flera till).
Du inte gillar: Bara alla som gör mig ledsen

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Åh vår.

1 ÖNSKAN:
Att jag får ett lagom bra jobb så jag kan åka långt långt bort.

(Ja och den här listan har jag snott av Sandra Beijer, som ni säkert redan förstått.)


10 FAVORITER
Färg: Cremevit, mörkmörkblå och röd.
Mat: Bacon antar jag, det är jag nästan alltid sugen på.
Band: Egentligen kan jag inte svara på det, men kanske Tegan & Sara.
Film: Harry Potter och den flammande bägaren.
Bok: Hål i huvudet av Jenny Jägerfeld.
Sport: Eftersom att jag är spinkig, klen och har spagettiarmar så är jag inte bra på någon sport = jag har ingen favorit. Fast jag säger väl bowling då.
Årstid: Det finns verkligen inget finare än en vårdag när det är utan-kofta-varmt för första gången och man vet att hela hela sommaren är framför en.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: Mjukglass.
Tid på dygnet: Runt tio, elva på förmiddagen.
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött men glad.
Smak: Te med mjölk och honung.
Kläder: En mörkblå sammetsklänning med svart kjol med spets ovanpå, sen har jag världens trasigaste strumpbyxor på mig. Och mammas ljusbruna kofta.
Bakgrund: På datorn? Undervattensbild på några som kysser varandra, den är fin.
Nagellack: Jag har pyttelite kvar på några fingrar, det är korall skulle jag vilja säga. Jag glömde det hos Jonna så nu fick hon det.
Tid: Tjugo i tolv.
Omgivning: Mitt kök.
Irritationsobjekt: Min brist på pengar.
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nä.
Brutit mot lagen: Ja på något vis.
Blivit arresterad: Nej, eller jag vet inte riktigt.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja, jag var med på nyheterna två gånger när jag var mindre.
Kysst någon du inte känner: Jo.
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Frida, Petra & Jonna.
Du tycker om: Dem ovanför (och flera till).
Du inte gillar: Bara alla som gör mig ledsen
2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Åh vår.
1 ÖNSKAN:
Att jag får ett lagom bra jobb så jag kan åka långt långt bort.
(Ja och den här listan har jag snott av Sandra Beijer, som ni säkert redan förstått)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

tummen upp för listor! ska också göra den här någon dag!

2010-08-30 @ 19:38:08
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0