What about your eighty days?

Åh jag blir så jävla ledsen!!!! Jag hittar aldrig skor jag gillar men så fanns världens finaste mormorkängor i ljusbrun mocka på tradera som jag blev helt såld på. De var typ två som hade lagt bud en timme innan auktionen var slut så jag satte ett ganska högt bud bara för att vara säker och sen precis när det var en minut kvar la någon ett bud som var en krona mer än vad jag hade satt som maxbud och jag hann inte lägga ett högre bud. Jag är helt heartbroken. För jag hittar aldrig aldrig aldrig skor som jag tycker sådär mycket om. Fan att man blir så jävla patetisk över ett par skor. Buhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuu nu måste jag dricka en liter cola för att må pyttelite bättre.

Kommentarer
Postat av: Frida

ååååå. låter ungefär som mina skor jag hittade. & så fanns de i göteborg. & sedan när jag skulle köpa dem fanns de bara i nån ful grå färg, & jag ville ha typ brun/cognac eller vad man nu ska kalla det & de var så fina så fina & så ringde jag runt till halva sverige & kollade om de hade ett pra trettiåttor i butik & till sist hittade jag ett par i vällingby & la undan dem några dagar längre än vad jag egentligen fick & sedan så efterlyste jag någon som ville åka till vällingby men fick inget napp & sedan dagen efter de hade ställt ut dem i butiken igen skrev jonna, fina jonna, att hon kunde & ville & är bäst & jag ringe snabbt snabbt & de hade kvar dem & de la undan dem igen & jonna var bäst i världen & nu har jag fina skor som kostade skitmycket från början & att köpa dem via stockholm & skicka & slänga hittelöner blev några hundralappar extra men åååå så fint älskar



& nu belv det en jättelång kommentar & blablabla men å, de där passade säkert inte dig ändå säger vi du hade fått skavsår för de hade varit får stora/små & du hade använt dem ändå för att de var så fina & sen hade du blivit tvungen att amputera båda fötterna & sedan kunde du aldrig ha fina skor igen. så egentligen var det bra att nån annan fick dem. säger vi.

2010-04-18 @ 22:40:55
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0