Don't let the wondering get you down

Du heter: stina karlsson
Smeknamn: stinisen, stinis, stonk, knäcken, demon osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till? hela min cry-me-a-river-lista på spotify
Beroende av: umgänge, kaffe och annat mysigt
Vem behöver du mest just nu: en kram och lite pengar
Vad tror folk om dig? jag vet faktiskt inte, ingenting kanske
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår, eller mer längden på håret
Vad säger du för att imponera på någon? kan slänga lite med håret istället
Hur imponerar man på dig? man kan bara vara fantastisk eller kunna onödiga saker om harry potter
Brukar du skratta för dig själv? ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "vart är ni? :)"
Var bor du? i dalarnas svar på new york
Trivs du där: just idag trivs jag helt okej
Äger du några converse: ja
Sprit, cider, vin eller öl: hmm tequila eller white russians, så sprit
Brukar du bli för full: ibland, eller vadå för full
Vad har du för mobil operatör: halebop
Är du allergisk i mot något: vissa år är jag allergisk mot pollen
Nästa mål i ditt liv: att bli nöjd med utställningen, få ett jobb, flytta
Hur svarar du i mobilen: hallå eller stina
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kortfattat: hej jag kommer hem halv åtta och har ingen nyckel så var hemma då och hur mår du
Antal timmar sömn inatt: nästan exakt 5 timmar och 10 minuter
Sov du ensam: ja i min säng får det inte plats för så mycket mer än jag och fyra kuddar
Brukar du komma i tid: nej, oftast fem minuter sent
När mår du bra: när jag fikar, hänger eller dansar med mina vänner. och när jag äter god mat, reser runt och köper nya kläder
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: trött och sugen på popcorn
Vanligaste färg på dina kläder: önskar jag slapp säga svart
Vad tycker du om fötter: jag tycker ingenting om fötter, dem bara är där
Vad saknar du: människor som är långt borta, sommarkvällar och att fylla år
Hade du en bra kväll igår: jadå
Favorit dryck på morgonen: kaffe herregud
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: försöker lägga mig tio men det blir oftast två timmar senare
Sysslar du med någon idrott: att skratta är som en slags sport
Vill du hellre ha mail än brev: nej, brev är det finaste som finns
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, men attraktion
Har du spytt offentligt: ja det har nog hänt
Är du nöjd med ditt liv: nuförtiden så är jag nöjd för det mesta
Är du bortskämd: ibland är mamma lite för snäll, men det väger upp sig på andra vis
Vad gör du i morgon: åker till skolan och syr my ass off
Vad är det värsta du vet? människor som liksom är på låtsas, och dålig kärlek
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det beror på vad jag gör 
Vad längtar du till? helgen
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja jag har världens bästa vänner
Vad använder du för shampoo? något ljusrosa
En speciell dag du minns: sista torsdagen i juni 2008 minns jag i detalj
Hur gammal är du: 19 år
Om fem månader: måste jag göra något jätte roligt
Du samlar på: just nu samlar jag på bra recept och fina urklipp
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: frida
Gillar du golf: nä inte direkt
Vilken tid gick du upp idag: 06:10
Har du sovit i din egna säng inatt: mm
Har du strumpor på dig nu: strumpbyxor
När grät du senast: minns inte, det händer inte så ofta längre
Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle resa iväg till en massa ställen så fort askmolnet hade lagt sig, köpa jätte mycket tyg och ge mina vänner fina presenter
Bär du glasögon eller linser: nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte det minska, eller jo när det gäller skor men det är bara för kvalitén
När går du upp ur sängen en helgmorgon: helst klockan 10
Har du piercing: för abosolut inte första gången: ja
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: just nu säger jag nej.
Solar du ofta: nej, bara när jag råkar vara i solen (haha)
Är du bra på att laga mat: ja vill säga ja så jag gör det!
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: förbaskat vig
Är du musikalisk? hehe, jag kan en liten bit av hej sa petronella på piano
Vad dricker du helst när du är törstig: coca cola
Vilken är din favoritglass: nästan alla b&j eller gb sandwich
Tror du på ett liv efter döden: nej. men det vore väl fint?
Tycker du om sushi: jajajajajjajajaa
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn, chips, nötter eller något annat salt
Bor dina föräldrar tillsammans: mm, jag bor också här
Har du tandläkarskräck: nej men jag tycker det är sjukt obehagligt, lite mer som klaustrofobi.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröngråblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej men har sjukt tunna naglar som går av innan de ens växt ut
Röker du: då och då
Hur ofta tränar/motionerar du: så fort någon ger mig tusen kronor
Senaste låt du hörde: belle & sebastian - the boy with the arab strap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0