Tillbaka i ditt huvud

Dagen har varit det som en perfekt söndag ska innehålla. På en vanlig söndag brukar jag vara bakfull eller jätte trött eller så är det skit dåligt väder. Idag vaknade jag ganska tidigt, åt frukost och gjorde mig klar. Klädde på mig färgglad klänning och ringde Petra. Sen gick jag förbi Sofia och hängde en stund innan jag mötte Sara och Jonna på stan. Vi satte oss på waynes och det var mys. Känns bra att båda är hemma en stund, för det kommer nog rätt sällan. Sen gick jag och köpte pizza till mig och pappa och gick hem. Har klippt i miljader gamla tidningar och försöker sammaställa allt till någon slags inspirationsbok att lämna in till min bildlärare. Vi får se hur det går med det. Jajajaja puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0