My favorite thing to do is wasting my time on a bum like you

Är hemma! Det var roligt, speciellt matematikdelarna!!!! Dock var jag sjukt irriterad på att vi skulle ha rast hela tiden, dessutom skitlånga helt onödiga raster då man bara fick vänta. Sammanlagt 4 timmars väntetid. Helt galet. Åt dock en jätte god baguette på lunchen med pepparsalami och brie, och tre koppar kaffe. Nu är jag hemma igen alltså, åt nyss en vaniljmunk och ska rätta mina svar till provet på texttv strax. Antingen gick det ganska bra eller helt åt helvete. Sen dags för dusch och mat och försöka bli snygg, troligtvis dricka lite vin och skratta. Inte på etage dock, ska inte slita ut Faluns enda nattklubb. Det blir inte roligt då. Herregud nu skriver jag verkligen om skittråkiga saker. Här kommer bilder istället friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0