Freaks and junkies

Alltså jag vill inte ens tänka på att det är söndag idag. Försöker verkligen men det fungerar inte så bra. Men jag kan ju iallafall berätta om vad jag har gjort idag för att fördriva tiden. Vaknade runt halv elva av extrem mensvärk som jag får typ varannan månad och ville dööööööö. Åt två ibumetin och försökte somna om men gav upp en halvtimme senare. Duschade och tog på mig kläder. Sen fyllde jag på en termos-mugg med kaffe och åkte till Borlänge med mamma. Vi åkte på syfestivalen som låg vid tranbanan i Romme. Det var sådär, fina knappar, garn och en miljon tanter. Jag handlade en phiffikus, tre trådrullar och en krit-penna. Mamma handlade tio garnnystan. Jag hittade också världens finaste tyg i svart och guld som var på rea, 2 meter för typ 100 kr men när jag skulle gå tillbaka och köpa det var det slut. Buhu. Vi åkte till kupolen och gick runt, mamma köpte en födelsedagspresent till mig och jag provade 13 bh:ar utan att köpa någon. Vi åkte till SUbway och åt så god macka. Nu är jag hemma, har sett någon film med 80-tals-madonna samtidigt som jag har klämt i mig massor av chokladbollar. Min bror är också hemma, i typ två minuter känns det som. Han åker tillbaka till Stockholm om 1½ timme. Men nu ska vi äta lasange så jag får berätta senare om vad jag gjorde igår. Puss!

Kommentarer
Postat av: frida maria stenmark

vill också ha en phiffikus! du skulle köpt en till mig! julklapp! hallå eller!

2009-09-14 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0