Was that the wrong pill to take

Är så trött. Kaffe har aldrig fungerat för mig och jag fattar inte varför. Men det är gott. Och det var pajen också. Har nu suttit vid symaskinen en timme(som om jag inte fick nog av det i skolan) och hjälpt mamma sy in och upp någon omöjlig kjol. Jag lyckades sådär. Har även bokat biljetter till kent i Gävle, hur jävla otippat som helst. Men jag och Sofia har gjort det till någon slags tradition, tredje gången blir det. Apropå Gävle så: Agnes, din beställning är mottagen! Ska strax duscha och sen sova hade jag tänkt = jag kommer först sitta kvar här i en halvtimme sen äta något sen duscha sen äta något mer sen se något på datorn sen lyssna på ipoden sen sova typ klockan halv ett. Men iallafall. Imorgon hoppas jag på att umgås med någon annan än mamma, pappa och min klass. + är extremt sugen på nya kläder så därför ska jag nog försöka tvinga ner en vän på stan. Nu ska jag som sagt "duscha". Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0