Left my arm in a closed door

Hej. Jag har inte varit aktiv på bloggen i veckan. Har typ skrivit fyra inlägg som jag bara har lagt i utkorgen för att jag inte vågar publicera vad som helst. Men nu ska jag skriva ett inlägg som faktiskt kommer upp. Jag har varit död hela veckan typ, har sytt sytt och sytt på skjortan och den är strax klar! Har haft prov, målat kroki, fikat med jonna, gått promenader, haft ont i nacken(har det fortfarande) och ätit ostkrokar och chips. Har varit lite otaggad på skolan, mest för att jag inte orkar att gå upp på morgonen och för att det tar så lång tid att komma hem. Jajaja strunt samma är glad att det är helg, och för mig - HÖSTLOV! Alltså så mycket yey att jag dör. Och idag är det fredag. Har börjat dagen med att stirra på en naken människa ett par timmar och sen suttit på Sandvikens tågstation med plastmuggskaffe, ensam. Matilda är i Helsingborg. Sen gick jag på stan och hälsade på praktik-Frida på hm. Sen har jag sett på tv, druckit cola, kaffe och blabla. De vanliga stina-sakerna. Nu kommer min bror hem om två minuter så jag ska gå nu. Önskar att jag hade något roligare att komma med. Men inte nu. JDIKAYRIUSARYHSRIU puss ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: jonna

jag har köpt bästa presenten till dig och tycker vi borde ses någon dag i veckan. puss puss puss <3

2009-10-24 @ 16:35:04
URL: http://virrvarrr.blogg.se/
Postat av: jonna

<3 ja på tisdag? så kan vi gå på stan för då har kupan öppet! :)

2009-10-25 @ 15:46:26
URL: http://virrvarrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0