I dont stop forever

Jag suger, jag vet. Men i kort: Har haft höstlov så jag har haft fullt upp. = sovit länge, fikat, klätt ut mig till mimmi pigg på halloweenfest, gått på etage två gånger, tittat på en hund i gävle åt farmor, ätit på ikea, sytt och sprättat, köpt tyg+bok+dragkedja+mönster för sammanlagt 20kr, ätit kina-mat med Frida och Petra, vart med Emelie och Gällivare samt haft Emelies hund sovandes på min mage i tre kvällar(<3). Nu är det tisdag och det har varit en bra dag. Har varit i skolan ett tag, Matilda och jag tog ett tidigare tåg och gick en liten stund på stan. Gick upp till Frida och hejade, hon har blivit arbetsnarkoman. Sen cyklade jag hem, drack kaffe och sydde lite. Petra kom lite senare och Antonia också och så såg vi Irene Huss. Åt popcorn och dog av skratt. Så jävla bra kväll. Snart är det en vecka kvar tills Petra åker och det innebär att alla hejdå-aktiviteter börjar. Ska hinna med några mysdagar/kvällar, kopparhatten-fika, resturangmiddag, tequila/tacos-kväll, en sista utekväll, en till Irene Huss kväll, osv. Dör.
Iallafall kommer Agnes hit på fredag och det är bäst. Så himla bäst. Nu måste jag sova, herregud. Puss godnatt!






Kommentarer
Postat av: frida

älskar diiiig åh älskar uppdateringar älskra falun älskar allt

2009-11-04 @ 18:12:32
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0