Caught in the act

Nu har jag sett new moon med Jonna och den var bra och fin osv. Jag grät inte, även om det låter som något typiskt mig så gjorde jag inte det. Det gjorde dock alla trettonåringar. Hela filmen igenom, jag fattar inte. Jag klämde i mig mina popcorn en kvart in i filmen och drack upp min cola tre minuter senare så sen fick jag suga på mina tutti frutti och så fick jag Jonnas popcorn. Får panik om jag inte får äta konstant på bio. Känner mig äckligt mätt nu. Efter filmen gick vi och hämtade min cykel vid polishuset och så cyklade vi hem. Det är pissigt väder men jag har ändå lust att gå tusen mil i natt. Bara för att göra något annorlunda liksom. Men alla som är ute är antingen fulla eller våldtäktsmän så jag avstår. Pappa kollar på Hotel Rwanda och jag orkar inte så jag ska lägga mig i sängen och kolla på 500 days of summer. + En kopp te, mysiga sovkläder och nytvättade lakan och örngott. Imorgon är det julskyltning fast innnan ska jag och Matilda plugga lite här hos mig. På stan ska jag hälsa på Jonna som jobbar i en affär där allting tydligen kostar 25kr!! Och två par strumpbyxor för 12.50kr. Det är galet. Förhoppningsvis blir det en bra dag. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0