What you made of me

För det första vill jag säga att ni är dåliga på att kommentera, allihopa. För det andra vill jag säga att jag är hemskt dålig på att skriva i bloggen nu. Att skriva roligt och ha bloggen rolig. Men det blir mindre och mindre i skolan och vinterdepressionen håller på att luckras upp helt och hållet. Jag ska lägga in mina bilder från kameran, har inte lagt in bilder sedan innan påsklovet. Ska ta mer bilder. Ska hitta på mer saker som är roliga att läsa om. Ska skaffa ett jobb så ja kan köpa fina saker att visa här i bloggen. Det här blev mer som mina egna to-do-anteckningar men det spelar ingen roll. Idag kommer det bli en jävla bra dag tror jag, har redan haft en jätte mysig fika med Sara på nya waynes och sen kikat på skor. Har kommit hem nu och dricker kaffe, ska äta thai-mat strax och sen ska jag måla en tavla! Så himla trevligt!! Sen ska jag sy klart min kjol som ja börja på igår. Och ja, okejdå jag måste skriva min gudstjänstrapport... Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0