Jag berättar vad som helst

Jag känner att jag bara exploderar ut en massa inlägg idag!! Men nu är jag lite gladare, har gjort klart man&kvinna och hittat gilmore girls avsnittet. Det är min favoritperiod i serien nu förstår ni, både adam brody och milo vetrimiglia medverkar. Har även frivilligt monterat tre lådor till min byrå och känner mig lite som händiga tjejen. Jag är självständig, jag klarar allt och jag behöver inte en man! Iallafall inte i det syftet. Anyway, jag hittade en liten burk med fejk-kaffe och har insett att det verkligen inte är för mig. Blaskigt och plastigt, nescafé är waaay överskattat.
Känns som att det är fredag idag, eller lördag. Inte möjligt att jag ska gå upp klockan sju imorgon! Föresten så regnar det. Hur mycket som helst. Jag har inte gått ut på hela dagen i strejk. Men nu börjar det bli tråkigt och jag behöver dipp till mina chips.

Kommentarer
Postat av: beata

men hallå, pulverkaffe rocks! (haha. puss.)

2009-05-08 @ 15:30:25
URL: http://400schoolboys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0