Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Jag överdriver allt men jag är så jävla kluven idag. Har sovit typ 5 timmar inatt och när jag gick hem 8 i morse var alla fåglar i världen uppe och kvittrade så mitt huvud nästan sprängdes. Kom hem och hann precis byta om, tvätta bort gårdagens smink och packa tandborste, pjamas och klänning. Sen åkte jag och mamma till tågstationen och jag mådde så sjukt dåligt. På tåget sov jag 99% av tiden. Den sista procenten av tiden bytte vi tåg på. Vi kom till morfar och jag la mig direkt på ett täcke i skuggan och sov. Sov och drömde och grät lite och pratade med Antonia och sen Frida och sen sov jag lite mer. Ser ut som ett lik, har ont i magen och är bakfull. Har gått till Slagsta glass och köpt en kexbägare med mjukglass, hallon, grädde och strössel. Har köpt chips och en tidning. Har så tråkigt. Vill hem. Vill inte behöva klaga på allt med jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte tänka, jag vill bara.... ja, ni vet. Eller nej ni vet ju inte, Frida och Antonia vet. Och jag vet. Men inte du. Än.

Kommentarer
Postat av: frida II

hahha, förlåt, läste "jag är så jävla kuken idag" & jag ba eh? men haha puss älskar diggggg

2009-05-31 @ 10:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0