Natten är som vanligt, fast lite mer av allt

Usch jag är så jävla mätt nu. Har klämt i mig thaisoppa med ris och grönsaker osv nyss och är såååååå määäätt. Dagen har varit bra hela hela tiden, hade två lektioner i skolan som var hur chilliga som helst, typ inga var där på religionen så vi spela bamses kortspel istället. På svenskan målade jag tatueringar på annas arm(som vanligt). Åkte hem så jag var hemma 10 i tolv, åt macka och la mig på altanen. Efter någon timme kom Petra, hon hade med sig jordgubbar, apelsiner och nektariner. Älskart. Vi läste tidningar och solade och sen kom Antonia också. Vi stekte i några timmar tills vi flyttade oss till gräsmattan då jag och Antonia löste korsord och Petra sov. Nu har jag halv-bränt mig på 50% av kroppen och känner mig helt sol-trött. Ska duscha nu och sen åka till Gullnäs och sitta där och dricka vin och mys. Imorgon åker jag till Eskilstuna och köper skor, syr klart klänning och solar lite till. Kommer hem på söndag igen. Ska skynda mig nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

önskar att jag också hade vänner som bodde nära & som jag kunde umgås med jämt & som man inte behöver GÖRA massa grejer med hela tiden. Som man kan ligga bredvid & läsa typ, dricka lite te, kolla på teve ihop. Typ du. & mina andra finisvänner. (som aldrig bor i Göteborg, hatar Göteborg (älskar Göteborg))

2009-05-29 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0