Jag ger inte upp

Min mobil dog för 3 timmar sedan och jag har panik. Jag har ingen laddare och det känns som att jag har förlorat all kontakt med omvärlden. Trodde inte att den var så viktig. Buhuhu kan inte alla tycka synd om mig???? Typisk pms-dag, synd bara att det inte är det. Jag är bara läskigt känslosam idag och jag kan inte få några snälla sms eller samtal för min satans mobiltelefon är helt död. Urladdad. Jag har även glömt min upod hemma. Fanhelvetesjävlaskit. Jag kommer ligga vaken hela natten och lyssna på konstiga ljud och nu ska jag se slutet på Robinson. Kommentera snälla älsklingar.

Kommentarer
Postat av: snäll älskling

jag är en snäll älskling. som älskar dig. puss. saknar dig. idag kom en gullig katt & hälsade på mig. det var gullig. jag har haft kattfobi. det har jag inte längre. jag äter godis. imorgon tar jag studenten. det känns som det är två veckor kvar.

2009-05-31 @ 10:27:36
Postat av: irfnits

hallå jag vill att du ska komma hem nu. jag får panik för att jag inte får tag på dig!! allt är bajs. hör av dig SÅ FORT du kommer hem!!! <3<3

2009-05-31 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0