I will follow

Jag har en dålig dag. Igen. Har färgat mitt hår för att försöka muntra upp mig själv. Hjälpte inte. Min hårbotten är illröd. Måste plugga till mitt omprov i religion igen. Tycker inte om att min lärare kallar det omprov när jag inte ens har gjort det en enda gång. Sen måste jag bestämma vad jag ska fota imorgon. Tema och härmbild. Jag försov mig i morse till min enda lektion. Kändes väldigt ovärt när jag endå åkte upp till skolan för att hämta mina religionspapper som inte var i skolan. Hittade dem hemma sen. Min blåsa på fingret är otroligt irriterande och har nu blivit lite hårdare och lite rödare, dock lite mindre. Anyway, nu ska jag se gilmore girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0