I told you to ignore it

ehm jag tror jag är ledig idag. Eller egentligen vet jag inte om jag hade textkommunikation eller inte men det lutar nog åt att vi inte hade det. Som vanligt. Annars skulle jag vara i fotolabbet hela dagen hade jag tänkt, sen i morse kom jag på att jag inte har någonting att framkalla eller kopiera så det hade ju varit rätt idiotiskt att åka dit. Så helt enkelt en ledig dag. Känns otroligt bra! Jag har idag gått upp, sett top chef = jag blev svin hungrig och gjorde äggröra och god sallad. Men nu är jag hungrig igen. Hoppas pappa köper pizza ikväll. Mamma har åkt till Stockholm får hennes årliga tjej-middag/fest med hennes vänner. Jag ska idag skriva sista frågan på Man & kvinna-arbetet och skriva gudstjänstrapporten. Sen måste jag komma ihåg att sätta in pengar på Lindas konto för balbiljetten. Och så ska jag idag fylla i anmälan till textil/mode/design utbildningen ja ska söka. Känns som att jag borde sätta igång med allt. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0