I don't need thoughts

Känner mig lite dissad av världen idag. Vädret suger, jag missade gilmore girls, kaffet är slut, jag har dåligt med pengar, har inget jobb, har ingen framtid, har ingen att älska, har ingen alkohol och min mobil har verkligen gett upp nu.
Ursäkten: pms
Ska typ gå till apoteket och köpa tabletterna mot det och klimakteriebesvär(omg liksom). Borde gå till lindex och köpa strumpbyxor. Dem stänger snart, jag orkar inte. Vill göra något ikväll för annars kommer jag bli tvingad att sätta ihop byrålådor med min pappa. Så konstig dag, lyssnar på blondie och cranberries och fattar ingenting. Ska leta upp gilmore girls avsnittet på surfthechannel så blir allt bra. (Ring mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0