Hur kan du be mig vänta?

Alltså jag är verkligen sämst så att vara trött vid rätt tider. Nu är jag pigg igen och klockan är halv 1. Jag har inte gjort klart min krönika och jag har bränt mig på högersida av kroppen. Inte myspys. Jag ska skriva klart den satans krönikan och sen ska jag sova. Dagen har bara innehållit att gå upp, åka till skolan för att ha en lektion där vi bara låg ute i gräset och 'diskuterade' the butterfly effect. Det var super nice. Sen åkte jag ner på stan och fikade med Petra, LindaFr, Tonia och Fia på wayne's. Åkte hem och pluggade lite, åt paj och sallad, lyssnade på gamla spelningslistor medans jag pluggade mera, såg lite på tv, pluggade mer, blev trött på själva ordet 'plugga' och försökte använda det som anledning till att sluta med det men genomskådade mig själv. Så nu sitter jag här. Kaffe -nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0